33% kedvezmény az összes diétás programra

Szeretném jobban érezni magam, és tetszeni magamnak!

Cél: Fogyni 7 kg-t

Kiválasztott program: Diéta "M" 30 napra

Motiváció a fogyáshoz

Gyerekkorom óta küzdök az elhízással, gyermekként emiatt kétszer voltam kórházban. A súly olyan dolog, amellyel egész életemben foglalkoztam, szeretném összességében jobban érezni magam, és tetszeni magamnak.

Tapasztalatom a fogyással / diétákkal

Egy ismerősöm ajánlotta nekem a Prodietix-et, kétszer kipróbáltam a programokat, és mindig rendkívül elégedett voltam. Sajnos sokáig mindig külföldre mentem dolgozni, ahol kiestem a ritmusból és híztam néhány kilót. Ezúttal Magyarországon maradok, és nagyon szeretnék lefogyni. Hiszem, hogy ezúttal képes leszek fenntartani az eredményeket. 

Sport és hobbi

Szeretem a sportot, a futást, járok HIIT edzésekre, és amikor eljön az ideje, hegyikerékpározni járok. Olvasással szeretek kikapcsolódni.

Életmód

A műszakos munka szabálytalanul befolyásolta az életmódomat. Igyekszem elegendő zöldséget enni, és kerülni a zsíros és édes ételeket. 

Az első hét tapasztalatai 

Nagyon örülök, már lefogytam 3,5 kg-ot, centiméterben is látszik (5 cm a deréknál, a mellkason és a csípőn át 1 cm), összességében könnyebbnek érzem magam. A legjobban a keto ételek jó íze és egyszerű elkészítése lepett meg. Leginkább a rudacskák ízlenek, és ha választanom kellene, mi ízlett a legkevésbé, akkor valószínűleg a tagliatelle-t mondanám, de az sem olyan szörnyű. Kipróbáltam a Prodietix receptjeit is, rendszeresen készítek Vinaigrette önteteket, brokkoli muffint és zeller hasábot. Műszakban dolgozom, ezért néha problémám van az étkezések közötti időintervallum megtartásával, különben az étkezés megváltoztatása nem okoz problémát. Néha kívánok ezt-azt, olyankor iszom, vagy zöldséget eszem. Kicsit kellemetlen a kevesebb energia bevitele magasabb kiadás mellett, azelőtt naponta mozogtam, és most kevesebb energiám van futás közben, de számítottam rá, mert a táplálkozási szakember azt javasolta, hogy az első fázisban vegyem könnyedén a sportot. 

A második hét tapasztalatai

Sokkal jobban tetszik a második hét, már nincs problémám az energiaveszteséggel, éppen ellenkezőleg, remekül érzem magam. Azt is látom, hogy fogyok, főleg centiméterekkel és lazább ruhákkal. Az új, egészségesebb életmód sokkal jobban illik hozzám, és a látomás, hogy megtartom azt a diéta után is, arra ösztönöz, hogy kibírjam. Már azon gondolkodom, hogyan kezelem majd a harapnivalókat a diéta befejezése után, mert most egyszerűen egy rudacskához vagy egy italhoz nyúlok. Attól tartok, hogy a harapnivalókat ne egy boltban levő szelettel helyettesítsem. Megtanultam több zöldséget enni, és jobban elkészíteni az ételt a munkahelyemre. Számomra nehezebb megtartani az étkezések közötti pontos időt, de legalább az ivás és a napi 2 evőkanál olaj nem okoz gondot. Prodietix receptekből is főzök, és örülök, hogy több zöldséget és húst ehetek, és változatosabb étrendet készíthetek. Kiváló a sült karfiol, a sült tök és a burgonyapürével töltött cukkini. Kisebb válságom volt, de meg voltam győződve arról, hogy nem éri meg a fogyás kockázatát. Néha kedvem támad csalni - az első szakaszban uborkával vagy zelleres hasábbal hajtottam el ezeket az ízeket, a második fázisban a gazdagabb étrendnek köszönhetően nem annyira zavar, de ha mégis, akkor egy darab tök, paprika vagy paradicsom tökéletesen segít. Amikor édesre vágyom, egy vaníliarudat vagy italt fogyasztok. Összességében sikerül ellenállnom minden kísértésnek, még akkor is, ha kezelhetetlennek tűnik. Érdemes ezért az érzésért.

A harmadik hét tapasztalatai

A diéta második fázisát fejezem be, és nagyon elégedett vagyok. Hozzászoktam a rendszerhez, nincs gondom az energiával és már jó magamra nézni. Az általános jobb érzéshez javult a bőrminőségem is és a hangulatom. Minden egyes héttel több energiám van, így tudok futni, és most HIIT edzéseket is folytatok. A legjobban a friss kenyeret hiányolom és a péksüteményeket, amelyeket otthon szeretek sütni, majd a joghurtokat és a dióféléket. Egyáltalán nem hiányzik a kolbász és a cukros italok. Ezek olyan ételek, amelyekre az embernek egyáltalán nincs szüksége. Az alkalmi ízeket elűzöm gyógyteával, kávéval, zelleres hasábbal és uborkával. Várom a harmadik fázist és a változatosabb menüt. A kis adagok szokását a diéta után beiktatom a normál étrendbe, igyekszem nem enni olyan édesen, és kerülni az olyan finomságokat, mint a chips, felvágottak és cukros italok. És minden étkezéshez adok egy adag zöldséget.

A negyedik hét tapasztalatai

Nagyon pozitívan és jól értékelem az elmúlt 4 hetet, sok minden változott egy hónapban. Elégedett vagyok magammal és magabiztosabb vagyok, a diéta nagyszerű lehetőséget adott arra, hogy tegyek valamit magammal, és mindenképpen folytatnám. Örülök, hogy a vége után is igénybe vehetem a Prodietix szakértőinek tanácsát. A legnagyobb probléma az étkezések közötti idő megőrzése volt, mindenképpen hiányozni fog az elkészítésük egyszerűsége. És a finom édes rudacskák is. Az a tervem, hogy megtartsam a testsúlyomat, hogy elegendő testmozgásom legyen, átgondolom mindig mit eszek, kerülök bizonyos ételeket és elegendő zöldséget fogyasztok majd. Most már alig várom, hogy főzzek egy kis mártást, és megsüthessem a kedvenc házi kenyeremet.

Fogadja el a kihívást!

Fogyjon le a Prodietix-szel, ossza meg motivációját és nyerjen értékes díjakat!
Minden héten nyertest sorsolunk!

Versenyezni akarok!